pondělí 30. října 2017

PRÁVĚ TEĎ


práce na zahradě dokončena a tak jsem se dala do háčkované dětské deky......a zároveň dělám lem u deky barevné ze zbytků.
Použila jsem svou oblíbenou přízi ELIAN NICKY,háčkuje,ale i plete se mě z ní velice dobře a je i  příjemná na dotek.
Tak snad mě její uháčkování nebude trvat tak dlouho.......
No a také jsem se pustila do dlabání dýně, která je zakoupená v DÝŇOVÉM SVĚTĚ........já tam sice nebyla,ale je to tam prý moc hezké......nechala jsem si jí přivézt od kamarádky.
Dobře mě vybrala........a tak svítím.

Hezký den Marťula

1 komentář:

  1. Ahoj Marti,
    nádherné deky a barevně sladěné. Začíná nám čas tvoření viď.
    Dýni máš krásnou... Krásný listopad ti přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...