pondělí 20. srpna 2012

Parný den

Dnešní den byl opravdu teplotně rekordní.Slunce pálilo,nedalo se před ním kam schovat.
Slunečnice ho má ráda,otáčí se za ním.

Orchideje musely být chráněny žaluzijí,máme okna na jih.

Víno nádherně zraje

Maxík je stále ve svém živlu.


Bylinkový záhon u pergoly.V květináčích už jim bylo těsno.

Dnes dva modré koupené.Kbelíčků nikdy není dost.

Tento jsem dostala byla v něm levandule.

13 komentářů:

  1. Krásné fotečky-orchideje mi až vzaly dech!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji
      Orchidejím se vcelku daří.Vždy kupuji ve slevě,někdy se natrefí na supr kousky za 50kc.

      Vymazat
  2. Martulko,to byl dnes u tebe úplný fejeton. Od všeho kousek,moc jsem se potěšila tvojím Maxíkem, modrými květináči a víno jen ho utrhnout.¨
    Hezký večer Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maxík je naše zlatíčko.Květináčky jsou z Kika.Modrá to je moje.Děkuji a měj se hezky Marťula

      Vymazat
  3. Marti,pěkně jste dnes to vedro překračovali,hned jsem si na Tebe vzpoměla jak řekli,kde je největší vedro.Tady bylo 38,9° a uplně to stačilo,byla jsem celý den doma a pračka prala 6 várek a hezky to uschlo,ale kde se najde odvaha to vyžehlit,no snad brzy po ránu.
    Kbelíčky jsi koupila hezký.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Miluško
      žehlení není můj koníček.Takže ti nezávidím.I já dnes budu žehlit,mám volno.Počasí je supr.Já mám teplo ráda.Měj se hezky Marťula

      Vymazat
  4. U nás nebolo až také strašné teplo, tak do +28, takže v pohode. Ale inak teplo mám radšej, ako zimu.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujiza komentík
      I já mám teplo ráda.Takové akorát,ne ty tropy.

      Vymazat
  5. Ahoj Marti.
    Tak nevím jak u vás,ale u nás to vypadá,že se dneska snad schladíme.Máme pod mrakem a právě teď je venku 25 stupňů ve stínu.Zatím se ochlazení obešlo bez deště.
    Takže to vypadá,že dnešní odpolední by snad měla být snesitelnější.
    Tvoje fotky jsou moc prima,líbí se mi jak pohodový Maxík,tak i keramické sluníčko,nový truhlíček i dozrávající víno.
    Propříště bych se přimlouvala za pro mě určitě inspirující fotky jezírka.
    Marti,měj se hezky!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Blani
      Nuž dobrá nafotím jezírko.Maxík je u nás spokojený hned od malička.Bylo to malinké miminečko jako je teď náš Adámek.Užívám si babičkovství a je to supr.Měj se hezky Marťula

      Vymazat
  6. Marti, ty koláže jsou nádherné! Jedna hezčí než druhá!
    Pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helenko
      Děkuji i tobě.Já ráda pracuji s fotkama,ale jsem úplný laik.Hezký den Marťula.

      Vymazat
  7. Ahoj Marti, krasne fotecky. A tie slnecniceee wooow moja srdcovka :-)

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...